Нормативні документи
ЗАКОНИ УКРАЇНИ
від 05.09.2017 №2145-VIIІ Закон України «Про освіту»
від 01.07.2014 №1556-VII Закон України «Про вищу освіту»
від 13.05.1999 №651-XIV Закон України «Про загальну середню освіту»
УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
від 25.09.2008 № 857 «Про забезпечення дальшого розвитку вищої освіти в Україні»
від 20.03.2008 № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні»
від 04.07.2005 № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»
ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
від 22.05.2019 № 437 «Український правопис»
від
22.08.2018 р. № 624 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів
України від 31 грудня 2005 р. № 1312 і від 27 серпня 2010 р. № 796»
від
15.04.2015 № 222 «Про затвердження Порядку залучення педагогічних,
наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до
проведення зовнішнього незалежного оцінювання»
від
27.08.2010 № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть
надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи
освіти, що належать до державної і комунальної форми власності»
від
31.12.2005 № 1312 «Про невідкладні заходи щодо запровадження
зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»
від 25.08.2004 № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»
від 27.12.2018 №1190 «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників»
НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
від 07.12.2018 № 1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації»
від 29.07.2019 № 1033 «Про впровадження нової редакції Українського правопису»
від 26.10.2015 № 1107 «Про закріплення зон обслуговування за регіональними центрами оцінювання якості освіти»
від
25.11.2011 № 1354 «Про затвердження Положення про громадське
спостереження за проведенням зовнішнього незалежного оцінювання
навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів»
від
17.10.2019 № 1306 «Про проведення у 2019 році пілотного етапу другого
циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти “Стан
сформованості читацької та математичної компетентностей випускників
початкової школи закладів загальної середньої освіти”»
від
26.02.2019 №265 «Про затвердження плану заходів із реалізації
загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти “Стан
сформованості читацької та математичної компетентностей випускників
початкової школи закладів загальної середньої освіти” у 2019 році»
від
14.01.2019 №33 «Про затвердження Порядку використання приміщень
закладів освіти для проведення незалежного тестування фахових знань та
вмінь учасників сертифікації педагогічних працівників»
від 14.01.2019 №33 «Про затвердження програми незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи»
НАКАЗИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
від
10.10.2019 № 138 «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять
службову інформацію Українського центру оцінювання якості освіти»
від 24.04.2014 № 36 «Про забезпечення доступу до публічної інформації в Українському центрі оцінювання якості освіти»
від 27.09.2019 №134 «Правила проходження в 2019 році незалежного тестування фахових знань і вмінь педагогічних працівників»
від
07.08.2019 № 121 «Деякі питання проведення незалежного тестування
професійних компетентностей педагогічних працівників у 2019 році»
від
01.03.2019 №35 «Про затвердження Загальної характеристики тесту
незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкових
класів, які виявили бажання взяти участь у сертифікації педагогічних
працівників у 2019 році»
від 01.04.2019 №01-11/16 «Про затвердження форми анкети самооцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації»
від 01.03.2019 №01-11/9 «Про затвердження Методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації»
від 01.03.2019 №01-11/10 «Про затвердження форми експертного висновку та методичних рекомендацій експертам щодо її заповнення»
Головним
завданням системи HACCP є аналіз небезпек і проведення поетапного
контролю за усіма етапами приготування страв і продуктів харчування,
починаючи від прийому продуктів на склад і до моменту подачі готової
страви.
Немає коментарів:
Дописати коментар