Нормативні документи

Нормативні документи

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

  від 05.09.2017 №2145-VIIІ Закон України «Про освіту»


 від 01.07.2014 №1556-VII Закон України «Про вищу освіту»


 від 13.05.1999 №651-XIV Закон України «Про загальну середню освіту»



УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 від 25.09.2008 № 857 «Про забезпечення дальшого розвитку вищої освіти в Україні»


 від 20.03.2008 № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні»


 від 04.07.2005 № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»



ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 від 22.05.2019 № 437 «Український правопис»


 від 22.08.2018 р. № 624 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 р. № 1312 і від 27 серпня 2010 р. № 796»


 від 15.04.2015 № 222 «Про затвердження Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання» 


 від 27.08.2010 № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» 


 від 31.12.2005 № 1312 «Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» 


 від 25.08.2004 № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»


 від 27.12.2018 №1190 «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників»



НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 від 07.12.2018 № 1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації»


 від 29.07.2019 № 1033 «Про впровадження нової редакції Українського правопису»


 від 26.10.2015 № 1107 «Про закріплення зон обслуговування за регіональними центрами оцінювання якості освіти» 


 від 25.11.2011 № 1354 «Про затвердження Положення про громадське спостереження за проведенням зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів» 


 від 17.10.2019 № 1306 «Про проведення у 2019 році пілотного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”» 


 від 26.02.2019 №265 «Про затвердження плану заходів із реалізації загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти” у 2019 році»


 від 14.01.2019 №33 «Про затвердження Порядку використання приміщень закладів освіти для проведення незалежного тестування фахових знань та вмінь учасників сертифікації педагогічних працівників»



НАКАЗИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

 від 10.10.2019 № 138 «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію Українського центру оцінювання якості освіти» 


 від 24.04.2014 № 36 «Про забезпечення доступу до публічної інформації в Українському центрі оцінювання якості освіти» 



 від 27.09.2019 №134 «Правила проходження в 2019 році незалежного тестування фахових знань і вмінь педагогічних працівників»



 від 07.08.2019 № 121 «Деякі питання проведення незалежного тестування професійних компетентностей педагогічних працівників у 2019 році»


 від 01.03.2019 №35 «Про затвердження Загальної характеристики тесту незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкових класів, які виявили бажання взяти участь у сертифікації педагогічних працівників у 2019 році»



 від 01.04.2019 №01-11/16 «Про затвердження форми анкети самооцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації»


 від 01.03.2019 №01-11/9 «Про затвердження Методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації»


 від 01.03.2019 №01-11/10 «Про затвердження форми експертного висновку та методичних рекомендацій експертам щодо її заповнення»


Головним завданням системи HACCP є аналіз небезпек і проведення поетапного контролю за усіма етапами приготування страв і продуктів харчування, починаючи від прийому продуктів на склад і до моменту подачі готової страви.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар